دندانپزشکی

گالری تصاویر

بخش های بیمارستان
مسئول فنی بخش : دکتر نیرمندفر
مکان بخش : زیر زمین
کلینیک دندانپزشکی بیمارستان واقع در طبقه زیرین ساختمان درمانگاه هم اکنون با تجهیزات مدرن مطابق با آخرین استانداردهای حرفه ای و بهداشتی فعالیت مینماید.
خدمات قابل ارائه در کلینیک دندانپزشکی:
خدمات دندانپزشکی اطفال، عصب کشی، ترمیم، جرم گیری
راهنمای بخش قبل از مراجعه :
دندانپزشک به هیچ عنوان مجاز نمی باشد شما را بدون داشتن نوبت و شماره پذیرش بپذیرد. بدیهی است این امکان حتی برای پاسخگویی به سئولات شما، مشاهده رادیوگرافی دندان شما و نوشتن نسخه نیز وجود ندارد، لذا خواهشمندیم در کلیه امور با پذیرش هماهنگی فرمائید.
در نوبت اول، قبل از ورورد شما به اتاق مربوطه، یک پرونده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. انتظار می رود جهت رعایت توالی مراحل درمانی شما، این پرونده را قبل از وارد شدن به اتاق، کاملاً مطالعه فرمائید و قسمتهای لازم را علامت بزنید و امضاء کنید.( اگر بیماری یا مشکل خاصی دارید و در پرونده قسمت مربوطه را علامت نزنید، و یا به دندانپزشک اطلاع ندهید ممکن است در حین درمانهای دندانپزشکی مشکلاتی برای شما ایجاد شود که ناخوشایند است. در صورتیکه سوابق پزشکی خاصی دارید لطفاً همراه داشته باشید.

تشخیص اولیه،تهیه گرافی طرح درمان و تشکیل پرونده در اولین مراجعه شما به دندانپزشک انجام می گردد. در مراجعه اول پس از طی کلیه مراحل تشکیل پرونده به ترتیب الویت درمان به شما نوبت داده خواهد شد . در صورتیکه دندانهای شما نیاز به درمانهای تخصصی داشته باشد ، نوبت دهی و ارجاع برای اعمال مربوطه در روزهای بعد انجام خواهد شد و یا معرفی به متخصص مربوطه صورت می گیرد.
بیماران موظف هستند از دفترچه شخصی جهت درمان استفاده کنند، در صورت مشاهده استفاده دفترچه بیمه فرد دیگر کلینیک از پذیرش و درمان آنها معذور است.
بیمارانی که مبتلا به تبخال روی لب می باشند، باید با اطلاع قبلی از مراجعه به کلینیک خودداری کنند و وقت خود را به حداقل 10 روز بعد موکول فرمایند.
در مواردیکه مقرر است قبل از درمانهای دندانپزشکی آنتی بیوتیک مصرف نمائید، قبل از میل نمودن دارو با دندانپزشک مربوطه هماهنگ و از خوردن دارو در منزل خودداری فرمائید.